طبس- سیدابوالفضل حقانی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان طبس، با تبریک اعیاد شعبانیه و ميلاد مبارك قطب عالم امكان حضرت صاحب الزمان (عج ) گفت: طرح جمع آوري صدقه سلامتي مولود مبارك نيمه شعبان، حضرت حجت عليه السلام و ظهور منجي عالم بشريت به استعداد مناسبت ملي در شب و روز نيمه شعبان برگزار شد.

"احمد رفیعی" افزود: به همين منظور با همكاري موسسه آستان مبارك حضرت حسين ابن موسي الكاظم (ع) پايگاههاي جمع آوري صدقه در اطراف حرم مطهر و با عنايت و همكاري ارزشمند روحانيت با محوريت مساجد در روستاها ايجاد شد، که مردم دارالمومنین طبس به راحتی برای این امر خیر و خداپسندانه زمینه حضور داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از ائمه جمعه و جماعات شهرستان طبس که در روشنگری و تبیین این برنامه نوین همکاری نموده اند، گفت: طرح جمع آوري صدقه براي سلامتي و ظهور آقا امام زمان( عج) توسط كميته امداد امام خميني (ره) با محوريت مساجد و روحانيت معظم انجام گرفت مردم بزرگوار شهرستان بالغ بر 40 میلیون ریال در این زمینه هدیه نمودند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان طبس خاطرنشان کرد: در غالب این طرح  در هر محله گوسفندي ذبح گرديد و گوشت آن به عنوان صدقه براي سلامتي امام زمان(عج) بين نيازمندان توزيع شد.

وی برگزاري اردوي زيارتي، آموزشي قم و جمكران با كلاسهاي آموزشي در باب مهدويت (ويژه مددجويان کمیته امداد حضرت امام) را از دیگر مصارف این نوع صدقه نام برد.

"رفیعی" آثار و بركات صدقه براي امام زمان (عج) را اظهار مودت و محبت نسبت به حضرت، حصول قرب الهي به خدا در قضاي حوائج و رفع بلا، جلب توجه عنايات امام زمان(عج) به ما و شيعيان برشمرد و تقدم حضرت در صدقه دادن شیعیان بر خود را نشانه استحكام ايمان فرد دانست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا